Jumaat, 13 Mac 2009

SELAMAT DATANG

Salam,,,,,


Haaa.... kambing yang dibeli telah sampai.... Apapun aku nak ucapkan thank untuk bro Sukur dari Dusun Agro dan juga kepada partnernya bro zizan dari PB Ramunia. Diaorang nielah yang telah menjadi pengimport kambing yang aku beli tuu.... Walaupun baru kenal dengan diaorang tapi aku dah boleh dapat bermacam- macam ilmu tentang kambing dengan diorang niee... Diaorang nie boleh dipercayai dalam urusniaga kambing nieedan juga boleh diajak berbincang....Aku harap pasni akan adalah kerjasama yang lebih baik dengan diaorang nie pada masa hadapan samaada dari segi pasaran dan juga tunjuk ajar untuk penternak yang baru nak idup macam aku nieee..... Bukan senang nak jadi trader kambing nieee.... macam-macam urusan untungnya tak seberapa... betul tak bro...... Nasihat aku untuk penternak baru cubalah dapatkan baka yang berkualiti dengan trader yang jugak berkualiti.....Maybe next shipment aku nak join diaorang lagi nak sapu bersih kambing kat ostralia tuu.....Kambing yang baru sampai kat kandang aku nie semuanya xcelent

Tiada ulasan: