Khamis, 29 Januari 2009

KEDATANGAN KAMBING BARU

Assalamualaikum

Dah lama saya tidak kemaskinikan blog ini. Maklumlah awal tahun kontraktor macam saya nie agak sibuk sikit mengejar projek yang baru keluar. Manalah tau tengah tahun ekonomi meleset projek dah kena sapu ngan orang lain lagi susah. Mana nak cari duit nak beli makanan kambing nie. Alhamdulillah baru-baru nie kambing dikandang telah beranak, dapat juga menambah koleksi ternakan saya tu.

Insyaallah hujung bulan Febuari saya akan bawa masuk kambing baru dari Australia. Baka yang dibawa masuk adalah dari jenis Boer tulin dari Snake Bloodline( kira keturunan jaguhlah tu). Saya ada bawa masuk 2 ekor betina baka Boer dari baka tulin juga serta pejantan Sanaen dan 5 ekor Sanaen betina juga dari baka tulin. Kalau kambing-kambing nie dah sampai saya akan lampirkan gambarnya untuk tontonan kawan-kawan ok. Cukup sampai sini dulu saya sambung lain kali. Assalamualaikum.

Tiada ulasan: